Solicitare de oferte. Tenderul de achiziţionare a serviciilor de imprimare a materialelor promoționale

Solicitare de oferte. Tenderul de achiziţionare a serviciilor de imprimare a materialelor promoționale

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

ANUNȚ

Către: Companiilor de interes Publicat site: www.civic.md; www.cda.md
De la: A.O. Centrul de Drept al Avocaților Adresa: mun. Chişinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD 2009 Telefon/fax: 022 240-898 e-mail: law-center@cda.md
Data publicării: 15 august 2017  

Prin prezenta, Vă anunţăm că Asociaţia obştească “Centrul de Drept al Avocaţilor” organizează tender de achiziţionare a serviciilor de imprimare a materialelor promoționale şi Vă invită să participaţi.

Cadrul general

Centrul de Drept al Avocaților (CDA) este o organizație publică fondată în anul 1997. Misiunea CDA este de a implementa proiecte și programe care au drept scop: promovarea drepturilor și obligațiunilor fundamentale ale omului, susținerea educației juridice, asistență legislativă și consultativă, avizarea și expertiza proiectelor de acte normative; dezvoltarea continuă a programelor de instruire precum și a acordarea asistenței persoanelor în nevoie de protecție internațională – solicitanți de azil, refugiați, beneficiari de protecție umanitară și apatrizi. CDA este partener al Înaltului Comisariat al Națiunilor Unite pentru Refugiați (UNHCR) din anul 1998. Cu suportul UNHCR, Centrul de Drept al Avocaților implementează programele în susținerea persoanelor în nevoie de protecție internațională

Cererea de ofertă

În urma concursului, Centrul de Drept al Avocaților va selecta o companie care urmează să presteze servicii de imprimare al materialelor promoționale.

Ofertă de prețuri:
(a se specifica costul bunului + imprimarea)

Denumirea produsului Parametri Nr. de unități solicitate (buc) Preț produs (buc)/imprimare Preț produs/imprimare (total)
Pix cu bilă retractabil, corp din plastic color cu clip de prindere, culoare scris – albastru Imprimare 1 culoare 400 buc    
Blocnotes A5 cu spiră metalică, coperte din carton, de diferite facturi, culori, 40 de file matematică, hîrtie alba de 70/gr/mp Imprimare 1 culoare 400 buc    
Tricou cu mînecă scurtă, 100% bumbac, mărimi S – 3XL, tip Polo Imprimare 1 culoare 10 buc    
Tricou cu mînecă scurtă, 100% bumbac, mărimi S – 3XL, pt bărbați/femei Imprimare 1 culoare 20 buc    
Mapă unghi A4 cu închidere pentru siguranța documentelor, prevazută cu buzunar fixator pe colt, fabricate din polipropilenă Imprimare 1 culoare 400 buc    
Calendar de perete triptic cu spiră metalică albă, 33*12 cm format maxim imprimat Imprimare 1 culoare 40 buc    
Bandă textilă pentru ecuson Imprimare 1 culoare 10 buc    
Steguleț din pînză pentru birou, 11*22 cm, Imprimare 1 culoare 5 buc    
Suport de birou pentru stegulețe, capacitate-3 stegulețe. Imprimare 1 culoare 3 buc    
Suport de birou pentru stegulețe, realizat din metal capacitatea-1 steguleț Imprimare 1 culoare 1 buc    
Cărti de vizită – color, hârtie cretată, 300 gr. + Laminare Imprimare 2 culori 650 buc    
Total: MDL
Termen executare lucrări (după aprobarea produselor de către autoritatea contractantă) Zile.

Condiții

  • Preţ competitiv, respectarea raportului preţ-calitate
  • Experienţa companiei candidate (prezenţa pe piaţă, clienţi fideli/referinţe);
  • Condițiile și termenele de livrare și de plată;
  • Companie specializată în vînzarea articolelor promoționale;
  • Calitatea lucrărilor executate;
  • Livrarea producţiei la sediul organizaţiei;

Cerințe de evaluare

  • Va fi declarată câștigătoare compania care îndeplinește specificațiile tehnice cerute și care oferă cel mai avantajos preț total calculat.
  • Garanţii cu respectarea raportului preţ şi calitate
  • Oferta financiară (în lei) cu specificarea preț produs bucată și preț produs total pentru fiecare produs (conform tabelului).
  • Menționam că adresa la care vor fi livrate bunurile este or. Chișinău, str. Vlaicu Părcălab 8.
  • Oferta financiară va conține data, semnătura directorului, amprenta ștampilei, rechizitele bancare și datele de contact (adresă, telefon, e-mail).
  • Termenii și condiții de garanție
  • Experiență de cel puțin 1 ani, în realizarea serviciilor solicitate.

Cerințe speciale:

  • Nu se acceptă prestarea serviciilor prin intermediari
  • Atenţionăm: Centrului de Drept i se aplică cota zero TVA conform Hotărârii de Guvernului nr. 246 din 08.04.2010, Monitorul Oficial nr.370-376/999 din 31.12.2015
  • Plățile vor fi efectuate prin virament, după recepționarea bunului.

Ofertele pot fi trimise în format electronic sau în formă fizică la adresele:

Documentele Ofertantului urmează a fi prezentate până la data de 29.08.2017 la sediul Centrului de Drept al Avocaților pe adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 8, MD-2009, ori la adresa de e-mail: law-center@cda.md, cu mențiunea “Articole promoționale” (pentru informații adiționale, persoana de legătură – Ana Bargan, asistent pe raportare și organizare evenimete – telefon: 022- 240-899).

Oferta câștigătoare se va aprecia conform criteriului – preț, calitate, experiență și corespunderea cerințelor înaintate.

Înștiințarea privind determinarea câștigătorului se expediază în termen de până la 3 zile de la data aprobării rezultatelor evaluării de către autoritatea contractantă.